Funkcija SenseBoil ne deluje na moji indukcijski plošči

Vprašanje

  • Funkcija SenseBoil® ne deluje
  • Ne moremo aktivirati funkcije SenseBoil®
  • Kako lahko uporabljam funkcijo SenseBoil®?

Velja za

  • indukcijske plošče z AdSenseBoil®

Rešitev

1. V 5 sekundah po aktiviranju SenseBoil® izberite območje za kuhanje.

Oglejte si celoten opis v našem dobili z napravo.

priročniku za uporabo

, ki ste ga

2. Dokončajte vse, kar ste kuhali, nato pa izberite prosto kuhalno ploščo brez preostale toplote.

Če so že uporabljene vse kuhalne površine ali je na nekaterih območjih preostala toplota, bo kuhalna plošča oddajala kratek pisk in funkcijski indikatorji SenseBoil® utripajo in funkcija se ne bo aktivirala.

3. Prepričajte se, da ste za delovanje uporabili pravo količino vode in / ali krompirja in pravilno vrsto krompirja.

  • Pazite, da skupna teža vode in krompirja ne presega 5 kg.
  • Uporabljajte samo hladno vodo iz pipe in cel, srednje velik, neolupljen krompir.
  • Oglejte si celoten opis v ali

navodilih za uporabo

  • Kratka navodila, ki so priložena napravi.

4. Preverite in spremenite nastavitev omejitve moči na vaši plošči.

Oglejte si celoten opis v našem , ki ste ga dobili z napravo.

priročniku za uporabo

Pozor: Prepričajte se, da izbrana moč ustreza varovalki domače instalacije.

5. Preverite ali je lonec primeren za funkcijo SenseBoil® s spremljanjem prvega kuhanja.

  • Funkcija najbolje deluje pri segrevanju vode do vrenja in pripravi krompirja.
  • Oglejte si celoten opis v našem priročniku za uporabo, ki ste ga dobili z napravo.
  • Funkcija ne deluje z litoželeznimi in spolzkimi posodami, kot so keramične ploščice
  • Za najboljše rezultate, ko krompir segrejemo do vrenja, priporočamo uporabo emajlirane jeklene posode.
  • Različni lonci dosegajo različne rezultate.
  • Preverite različne vrste in velikosti loncev na izbranem območju ali preverite lonec na drugem območju.

6. Prepričajte se, da je površina kuhalne plošče suha.

Uporabljajte lonce samo suhe in z čistim dnom.

7. Izognite oz. preprečite zunanje vibracie (npr. ustvarjene z uporabo mešalnikom ali postavljanje mobilnega telefona zraven aparata), dokler se funkcija izvaja.

8. Obrnite se na pooblaščeni servisni center .

tel:+38612425730

Če težave ne odpravite z zgornjimi nasveti, priporočamo, da poiščete pomoč pooblaščenega serviserja.

Je bil ta članek v pomoč?

Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.

Rezerviraj servis

Rezervni deli & dodatni pribor

Poiščite original rezervne dele za Vaš aparat. Prosimo vas, da se za več informacij in pomoč obrnite na naš Klicni center na tel. št: 012425730

Do spletne trgovine