Pralni stroj in sušilni stroj pomoč WiFi
Rešitev
Vprašanje:
- Kako vklopim povezavo WiFi?
- Kako preveriti jakost signala WiFi?
- Kako vklopim način oddaljenega zagona?
Nanaša se na:
- pralni stroj s povezavo
- sušilni stroj s povezavo
Rešitev:
Povezava prvič
Prepričajte se, da vaš domači usmerjevalnik deluje pravilno:
1. Preverite povezavo WiFi s pametnim telefonom - mora biti vklopljena.
2. Če so na domači usmerjevalnik povezane druge naprave, ali druge naprave delujejo?
- Če druge naprave ne delujejo, znova zaženite domači usmerjevalnik
- Če delujejo druge naprave, znova zaženite svoj pralni stroj ali sušilnik.
Naprava je že priključena
1. Preverite naslednje:
- Ali je indikator WiFi viden v zgornjem levem kotu zaslona naprave?
- Kako močan je signal (3/5, 4/5, 5/5)?
2. Vklopite WiFi.
3. Preverjanje jakosti signala WiFi (3/5 optimalne jakosti signala).
4. Aktivirajte način oddaljenega zagona.
Nasveti:
- Za najboljše delovanje vedno posodobite svojo aplikacijo na najnovejšo različico
Je bil ta članek v pomoč?
Sorodni članki
- Po pranju v pralnem stroju se na perilu pojavijo sivi madeži
- Pralni stroj se ne segreva in ne prikaže napake
- Cikel pranja je krajši / daljši, kot je prikazano na zaslonu
- Odstranjevanje vodnega kamna / usedlin
- Zakaj so po pranju na mojem perilu luknje? Kako preprečiti luknje na perilu v pralnem stroju?
- Mehčalec teče neposredno v boben pralnega stroja
- Temne ali rjave lise, madeži na perilu
- Pralni stroj nenehno črpa in proizvaja peno
- Pralni stroj prikaže kodo napake E20 ali C2, odda 2 piska / 2 lučka utripa
- Pralni stroj prikaže sporočilo o napaki EHO / EH0