Povezane naprave - Naprava se ne more registrirati
Vprašanje
- Naprave ni mogoče registrirati
Velja za
- Naprave s funkcijo povezljivosti
Rešitev
- Poskrbite, da bo vaša omrežna povezava posodobljena in šifrirana
Upoštevajte ta navodila:
1. Na seznamu omrežij, ki so na voljo v mobilni napravi, poiščite povezavo Wi-Fi.
- Če vidite ikono ključavnice poleg imena omrežja Wi-Fi, pomeni, da uporabljate neko obliko šifriranja. Če ne, pojdite na korak 2.
- Preverite nastavitve konfiguracije omrežja Wi-Fi glede na vrsto uporabljenega šifriranja.
- Izberite WPA2, če je na voljo, in nadaljujte s korakom 3. Če WPA2 ni na voljo, pojdite na korak 2.
2. Prepričajte se, da vaš usmerjevalnik podpira WPA2 kot šifrirni obrazec. Če je podprto, pojdite na 3. korak.
Če ne podpira, boste morda morali nadgraditi usmerjevalnik.
3. Pojdite na Nastavitve omrežne nastavitve, da nastavite ime in geslo omrežja WiFi.
- Za dokončanje postopka boste morda morali znova zagnati usmerjevalnik.
- Izberite novo omrežno povezavo WiFi v vsaki napravi in vnesite geslo.
Za več informacij kontaktirajte našo uporabniško podporo na tel. št.: 01/2425 730.
Ker
- Omrežna povezava WiFi morda ni šifrirana ALI samo šifriranje morda ni zastarelo. Posodobljena in šifrirana omrežna povezava je predpogoj za zagon aplikacije.
Je bil ta članek v pomoč?
Sorodni članki
- Po pranju v pralnem stroju se na perilu pojavijo sivi madeži
- Pralni stroj se ne segreva in ne prikaže napake
- Cikel pranja je krajši / daljši, kot je prikazano na zaslonu
- Odstranjevanje vodnega kamna / usedlin
- Zakaj so po pranju na mojem perilu luknje? Kako preprečiti luknje na perilu v pralnem stroju?
- Mehčalec teče neposredno v boben pralnega stroja
- Temne ali rjave lise, madeži na perilu
- Pralni stroj nenehno črpa in proizvaja peno
- Pralni stroj prikaže kodo napake E20 ali C2, odda 2 piska / 2 lučka utripa
- Pralni stroj prikaže sporočilo o napaki EHO / EH0