Povezana pečica v aplikaciji prikaže sporočilo »ni bilo mogoče dokončati posodobitve«.
Vprašanje
- Aplikacija prikazuje sporočilo » Posodobitve ni bilo mogoče dokončati «
Velja za
- Povezane pečice
Rešitev
Če se v aplikaciji prikaže sporočilo » Posodobitve ni bilo mogoče dokončati «, priporočamo naslednje korake:
1. Izbrišite obstoječo WiFi povezavo v pečici s klikom na:
- Nastavitve (koraki nastavitev se lahko nekoliko razlikujejo glede na uporabniški vmesnik)
- Povezava
- Pozabi na omrežje
2. Ponovno vključite pečico (ponovno povežite pečico z aplikacijo) in počakajte vsaj 48 ur
3. Če to ne deluje, poskusite
- Znova namestite aplikacijo na pametni telefon z najnovejšo razpoložljivo različico
- Ponovno povežite pečico z aplikacijo
4. Če zgornji koraki ne delujejo, poskusite:
- Pečico izključite iz električnega omrežja za vsaj 30 minut. Nato znova povežite pečico z aplikacijo
- Počakajte vsaj 48 ur
Obrnite se na pooblaščeni servisni center.
Če zgornji predlogi niso rešili težave, priporočamo, da zahtevate obisk serviserja na tel.št.: 012425730.
Je bil ta članek v pomoč?
Sorodni članki
- Voda izhaja iz pečnice, ko se odprejo vrata, na kuhinjska tla po uporabi Sous Vide kuhanja
- Parna pečica med kuhanjem v Sous Video porabi preveč vode
- Funkcija samočiščenja parnih pečic
- Pečica prikaže sporočilo o napaki C1, C2, C3, C4
- Deluje samo ena pečica, ena pečica se ne segreva (vgrajene dvojne pečice in prostostoječi štedilniki)
- Pečica z vrtljivim gumbom se ne aktivira
- Pečica prikaže znak VARNO ali ključavnico
- Pečica prikaže sporočilo o napaki F11 / F111 / F129
- Pečica prikaže sporočilo o napaki E0020
- Pečica prikazuje kodo napake (F in številka)