Povezana pečica prikazuje napako F215 na zaslonu
Vprašanje
- Pečica na zaslonu prikaže kodo napake F215
- Aplikacija My Kitchen prikazuje kodo F215
Velja za
- povezane pečice
Rešitev
Če vaša pečica na zaslonu naprave ali v aplikaciji prikaže kodo F215 , je prišlo do težave s programsko opremo.
Če je koda F215 prikazana samo v aplikaciji, priporočamo naslednje korake:
- Znova namestite aplikacijo na pametni telefon z najnovejšo razpoložljivo različico
- Ponovno povežite pečico z aplikacijo
- Pečico odklopite za vsaj 30 minut. Po tem ponovno povežite pečico z aplikacijo. Če je na voljo posodobitev programske opreme pečice, bo nameščena v naslednjih 48 urah
Če to ne deluje, priporočamo, da naročite obisk serviserja, saj je to lahko tehnična težava, ki je ne boste mogli rešiti sami.
Ne pozabite navesti informacij o prikazani kodi napake, ko naročate obisk tehnika.
Za dodatne informacije, nakup rezervnih delov ali naročilo servisa kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom Electrolux na telefonski številki:
Je bil ta članek v pomoč?
Sorodni članki
- Voda izhaja iz pečnice, ko se odprejo vrata, na kuhinjska tla po uporabi Sous Vide kuhanja
- Parna pečica med kuhanjem v Sous Video porabi preveč vode
- Funkcija samočiščenja parnih pečic
- Pečica prikaže sporočilo o napaki C1, C2, C3, C4
- Deluje samo ena pečica, ena pečica se ne segreva (vgrajene dvojne pečice in prostostoječi štedilniki)
- Pečica z vrtljivim gumbom se ne aktivira
- Pečica prikaže znak VARNO ali ključavnico
- Pečica prikaže sporočilo o napaki F11 / F111 / F129
- Pečica prikaže sporočilo o napaki E0020
- Pečica prikazuje kodo napake (F in številka)