Povezana pečica prikazuje napako F215 na zaslonu

Vprašanje

  • Pečica na zaslonu prikaže kodo napake F215
  • Aplikacija My Kitchen prikazuje kodo F215

Velja za

  • povezane pečice

Rešitev

Če vaša pečica na zaslonu naprave ali v aplikaciji prikaže kodo F215 , je prišlo do težave s programsko opremo.

Če je koda F215 prikazana samo v aplikaciji, priporočamo naslednje korake:

  • Znova namestite aplikacijo na pametni telefon z najnovejšo razpoložljivo različico
  • Ponovno povežite pečico z aplikacijo
  • Pečico odklopite za vsaj 30 minut. Po tem ponovno povežite pečico z aplikacijo. Če je na voljo posodobitev programske opreme pečice, bo nameščena v naslednjih 48 urah

Če to ne deluje, priporočamo, da naročite obisk serviserja, saj je to lahko tehnična težava, ki je ne boste mogli rešiti sami.

Ne pozabite navesti informacij o prikazani kodi napake, ko naročate obisk tehnika.

Za dodatne informacije, nakup rezervnih delov ali naročilo servisa kontaktirajte našo službo za pomoč uporabnikom Electrolux na telefonski številki:

012425730

Je bil ta članek v pomoč?

Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.

Rezerviraj servis

Najdite svoj priročnik za izdelek

Rešite težave in poiščite navodila ali drugo dokumentacijo o vašem izdelku.

Najdi priročnik