Poškodovane ali ohlapne komponente

Rešitev

Škoda po odstranitvi embalaže!

Naprave ne priključujte in ne uporabljajte!

  • Takoj se obrnite na svojega distributerja naprav in takoj pošljete škodo med dostavo za vaš aparat Telefonsko številko distributerja najdete na računu ali dobavnici. Do obiska pooblaščene osebe hranite embalažo.

Odkrivanje poškodb po namestitvi / prvi uporabi:

  • Če želite prijaviti škodo, se obrnite na distributerja naprave.

Zahteva za storitev:

  • Prijavite težavo na naš klicni center , da zagotovite obisk pooblaščenega servisa. HRANITE EMBALAŽO!

tel:+38612425730

Je bil ta članek v pomoč?

Naročite serviserja

Ali imate težavo, ki jo ne morete odpraviti sami? Dogovorite se za termin prihoda enega od naših pooblaščenih serviserjev.

Rezerviraj servis

Rezervni deli & dodatni pribor

Poiščite original rezervne dele za Vaš aparat. Prosimo vas, da se za več informacij in pomoč obrnite na naš Klicni center na tel. št: 012425730

Do spletne trgovine