Ko uporabljam svoj vgradni aparat za kavo, kava nima dobrega okusa
Vprašanje
- Ko uporabljam svoj vgradni aparat za kavo, kava nima dobrega okusa
Velja za
- Vgradni aparat za kavo
Rešitev
1. Preverite grobost kave in gumb za mletje ponastavite na tovarniške nastavitve (poziciji 4 in 5).
Opomba: Gumb vrtite samo, ko deluje motor mlinčka.
Nadaljujte z enim klikom, dokler kava ni takšna, kot si želite. Učinek ne bo viden, dokler ne kuhamo dve skodelici kave. Paketa za kavo ni priporočljivo puščati odprtega več kot 10 dni.
2. Obrnite se na pooblaščeni servisni center tel. št.: .
Če zgornji predlogi ne odpravijo težave, priporočamo, da naročite obisk pooblaščenega servisa.
Je bil ta članek v pomoč?
Sorodni članki
- Sporočilo "SPLOŠNI ALARM!" ("SPLOŠNI ALARM!") Se prikaže na zaslonu mojega vgrajenega kavnega avtomata
- Vgradni kavni aparat - kava je prehitro pripravljena ali se pojavi samo voda (video)
- Na zaslonu mojega vgradnega kavnega aparata (video) je prikazano sporočilo "GROUND TOO FINE ADJUST MILL AND PRESS OK".
- Na zaslonu mojega vgrajenega kavnega avtomata je na zaslonu prikazan napis "EMPTY WASTE COFFEE CONTAINER" ali "OČISTI POSODO ZA ODPADKE OD KAVE"
- Vgrajeni aparat za kavo - kava teče prepočasi ali ena kapljica naenkrat
- Vgradni aparat za kavo - kava ni dovolj vroča (video)
- Vgradni aparat za kavo - kava ni dovolj kremna (video)
- Vgradni aparat za kavo - kava teče, vendar ne priteče ven
- Vgradni aparat za kavo - iz stroja prihaja samo voda, ne kava
- Kako pogosto čistite sestavne dele vgrajenega kavnega avtomata?